dają możliwość uzyskania informacji na tematy związane z przeróżnymi zainteresowaniami ludzi i są świetnym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy żywo zainteresowani są rozwojem swojej działalności gospodarczej na nowych polach. Real time marketing, social media to świetne narzędzia docierania do nowego grona odbiorców. Do działań można zaangażować też tak zwanych influencerów. Warto o tym wszystkim pamiętać!
O marketingu w XXI wieku
Współczesne czasy przyniosły ogromny rozwój marketingu internetowego, który stał się już kluczową dziedziną marketingu w ogóle. W związku z tym może pojawić się pytanie, czy marketing internetowy – pozycjonowanie stron, e-mail marketing czy też social media marketing to rozwiązanie dla każdego. Zdecydowanie są na ten temat różne zdania i zanim podejmie się decyzję o wejściu w inwestycję, warto nad tym się dobrze zastanowić. Najlepszym rozwiązaniem naszym zdaniem będzie po prostu połączenie działań online i offline. Da to szansę na zdobycie jak największego grona odbiorców i przyczyni się do uzyskania świetnych rezultatów w kampaniach reklamowych.
Search engine optimiziation, czyli SEO
SEO, czyli z języka angielskiego Search engine optimiziation, oznacza optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to działanie podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w wyszukiwaniach konkretnych słów kluczy. Optymalizacja tego typu polega na znalezieniu najskuteczniejszych zestawień dotyczących treści, kodu strony, linków przychodzących, a także innych czynników, które mają wpływ na miejsce w rankingu wyszukiwania. Mimo, że SEO oraz pozycjonowanie wydaje się być podobne do siebie, nie są jednak tym samym. Istnieją pewne różnice między tymi pojęciami, zahaczają jednak o podobną tematykę, dotyczącą ogólnie e-marketingu.